۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

کسب درآمد مادام العمر ماهیانه از سایت GREEN HORSE


فرصتی استثنایی

با عضویت در سایت گرین هورس، مادام العمر و ماهیانه حقوق دریافت کنید

با کمی تلاش، تا آخر عمر با خیال آسوده زندگی کنید.

شما می توانید ماهیانه از 90000 تومان تا 92000000 تومان حقوق دریافت نمائید.

بله... ماهیانه حقوق ثابت نود و دو میلیون تومان دریافت کنید.

 باور کنید جهت زندگیتون عوض میشه اگه یه بار و فقط یه بار مطالب این وبلاگ رو کامل و دقیق بخونید . هیچ غل و غشی در کار نیست. ذهنیت بد رو از خودتون دور کنید و شروع کنید به خوندن.

اول بخونید. حدس و گمان رو بذارید کنار! قضاوت و محاکمه رو هم بذارید واسه بعد !

کاربران عزیز راه هایی که از طریق آنها می شود از اینترنت کسب در آمد کرد از میلیاردها راه و روش فراتر است. پس هروقت یاد تجارت الکترونیک می افتید، هیچوقت یاد از چهار پنج برنامه ی متقلب نکنید. چون تنوع کاری خیلی وسیع تر و بزرگتر از این صحبت ها است. پس اگر احیانآ دیروز ضرر کردید ربطی به امروزتان ندارد ومسلمآاگر امروز سود کردید هم ربطی به فردایتان.برای شروع اولین سوالی که در ذهن شما تداعی می شود، این است که چگونه می توان از اینترنت کسب در آمدکرد؟! در جواب باید گفت، شما نیازبه پرداخت یک پنج ریالی هم ندارید و بدون سرمایه وارد شده اید. بعد از آموزش بدون نیاز به یک ریال سرمایه ماهی از هشتاد هزار تومان تا هشتاد میلیون تومان کسب خواهیدکرد.فقط تنها سرمایه ی شما، هزینه ی اتصال به اینترنت و هزینه ی وقتی که گذاشته اید می باشد.(یعنی میتوان گفت درصد ضرر شما صفر است) خوب دیگر از این بهتر چه می خواهید.کاربران محترم شما بعد از شروع، توسط این وبلاگ در اینترنت شاغل شده و کسب درآمد خواهید کرد.. خوب عزیزان تنها خواهشی که از شما داریم سعی کنید دوره های آموزشی را به دقت و بدون عجله مطالعه کنید. موفقیت شما تضمینی است. چه سواد بالای شبکه ای داشته باشید چه نداشته باشید بر همه چیز مسلط خواهیدشد. فقط به یاد داشته باشید نابرده رنج گنج میسر نمی شود. اگر منتظر ایستاده اید تا خود به خود تحولی در زندگیتان ایجاد شود ضرر کرده اید. پس بلند شوید و تلاش کنید. بهترین سرمایه شما سرمایه فکری و پشتکارتان است. دیگر بیشتر از این خسته اتان نکنیم. فقط این را بدانید که تمام تلاش ما برای ارائه کاری مفید به شما عزیزان است.شما از همین الان وارد کسب در آمد از اینترنت شده اید. پس لحظه لحظه ی فرصت آموزشی که برایتان فراهم شده را غنیمت شمرید.

نکته مهم واسه مار گزیده ها! : این شرکت جزو شرکتهای هرمی محسوب نمی شود و ربطی به گلد کوییست و امثال این شرکت ها ندارد.سایت Green Horse یکی از سایت های بسیار ثروتمند و مورد اعتماد دنیا است و دولت های خارجی(خصوصا دولت امریکا) نیز از آن حمایت می کنند.

کلاهبرداری ؛ آری یا خیر ؟!! ثبت نام در این سایت رایگان است و پولی از شما نمی گیرد، پس در این صورت نمی تواند و اصلا" نمی شود که کلاهبرداری باشد !این پول را از کجا می آورند و به ما می دهند ؟در اینترنت وب سایتهایی هستند که به کار تبلیغ مشغولند و هر چه قدر که اعضا سایتشون بیشتر باشه شرکتها بیشتر به اونا تبلیغ می دهند و این وب سایتها برای این که اعضاشون بیشتر بشه قسمتی از پولی رو که شرکتها به اونا می دهند بین اعضاشون تقسیم می کنند که در برابر درآمد خودشون ناچیزه !دقیقا گرین هورس نیز به همین صورت است که شما این شرکت را با عضوگیری، به دیگران معرفی می کنید.در نتیجه با معرفی گرین هورس، کمپانی های بزرگ به گرین هورس سفارش آگهی می دهند. پس هیچ جای شکی باقی نمی ماند که کار این شرکت کاملا آشکار و صادقانه است. عده ای مدعی حرام بودن این نوع تجارت هستند، ما حرف شما را در مورد بعضی شرکت های خارجی تصدیق می کنیم، چرا که آن شرکت ها در قبال ثبت نام و فروش جنس خود، از هزاران نفر هزینه هنگفتی دریافت می کنند تا فقط یک نفر به پورسانت ایده آل برسد. در نظر بگیرید یک کمپانی خارجی (گرین هورس) در قبال عضویت در بازاریابی از شما پول ورودی نگیرد. در این صورت خروج ارز به واسطه پورسانت گیری تبدیل به ورود ارز می شود.این شرکت با سیاستهای جالبی که اتخاذ کرده یک بازاریابی جهانی مطمئن و بسیار جالب ایجاد کرده. ( یه نکته واسه درک بهتر قضیه : تبلیغات تو تلویزیون ایران با چیزی حدود ۲۰۰ هزار بیننده ثانیه ای ۱۲۰ هزار تومان آب میخوره که به عبارتی میشه دقیقه ای ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان !! حالا برید مقیاس های بالاتر ! چندین میلیون بیننده تو مکانی خیلی معتبرتر از تلویزیون ایران ، یعنی Green Horse !!)

لطفا اگر حوصله ندارید که فعلاً مطالب این وبلاگ را بخوانید آن را ذخیره کنید ، چون بعد از خواندن این مطالب و عمل کردن به مطالب این وبلاگ مطمئناً زندگی شما تغییر خواهد کرد .
هیچ شکی رو بخودتون راه ندین . . . این سایت شما را عضو نمی کند بلکه استخدام می کند .



همین امروز عضو شوید فردا دیر است.





کسب درآمد مادام العمر ماهیانه از سایت GREEN HORSE

این کار در سه مرحله ساده انجام می گیرد:۱- ثبت نام با لینک دعوت (با کلیک روی لینک آدرس عضویت و پر کردن فرم ثبت نام .البته توجه کنید شما هیچ پولی نمی پردازید ولی می توانید تا ماهیانه ۹۲۰۰۰۰۰۰ تومان حقوق دریافت نمائید.)۲- دانلود ticker bar  ( یه فایله ۵۰۰ کیلو بایتیه که پایین تر راجع بهش توضیح داده شده)3- معرفی اعضاء و دریافت حقوق ماهیانه
مزایای این سایت :1- شما در این سایت استخدام می شوید .2- حقوق ماهیانه دریافت می کنید.3- دوستانتان فقط از طریق لینک دعوت شما می توانند عضو شوند .4- درآمد شما به صورت تصاعدی بالا می رود.5- این سایت تنها سایتی است که سقف درآمد بالایی دارد. سقف درآمد این سایت ماهیانه مبلغ 100000 دلار  ( چیزی در حدود ۹۰ میلیون تومان . اونم در ماه !) است.6- رشد زیر مجموعه های شما به صورت تعادلی نیست که یکی از امتیازات این سایت است که در کمتر سایتی دیده می شود .7- ثبت نام دراین سایت رایگان است که بهترین مزیت آن است .
این سایت براساس جذب زیر مجموعه به شما پورسانت می دهد که پورسانت آنها مثل حقوق است یعنی دائمی است .توجه کنید دوستان یا افرادی را که شما عضو می کنید باید حتما از طریق لینک دعوت شما عضو شوند تا ثبت نام آنها کامل باشد .

ممکن است از خود بپرسید که چرا این سایت اینقدر خوب پورسانت میده و آیا ور شکست نمی شه ؟

 بلی سوال خوبی کردید باید بگویم که نه ! ببینید" اساس کار این سایت تبلیغات کمپانی های بزرگ جهان است و هر چقدر که این سایت بیننده و عضو بیشتری داشته باشد و مردم بیشتر با این سایت آشنا باشند این سایت تبلیغاتی معروف تر می شود و کمپانی های بیشتری تبلیغاتشان را به این سایت می دهند و این سایت بابت تبلیغات از این کمپانی ها که تعدادشان بی شمار است مبلغ کلانی از آنها می گیرد و درصدی را هم به اعضای خود می دهد و بقیه اش سود خودش است که اصل سود را شرکت گرین هورس می برد. البته نا گفته نماند که شما هم سود کلانی را می توانید داشته باشید."عملکرد این سایت را می توان به حوض آبی تشبیه کرد که از یک طرف سطل سطل آب (سود سایت بابت تبلیغات) وارد حوض (صندوق سایت) می شود و از طرف دیگر پیمانه پیمانه آب ( حقوق و پورسانت اعضا ) از آن خارج می شود در این حالت نه تنها آبی از حوض کم نمی شود بلکه به آن اضافه نیز می شود .طریقه پورسانت دهی در این سایت به صورت زیر است: ( باز هم می گویم که ثبت نام در این سایت رایگان است که بهترین مزیت آن است و هیچ ارزی از مملکت خارج نمی شود بلکه ارز وارد هم می شود پس نه تنها قانونی است بلکه کمک به اقتصاد کشور نیز هست.)

 

مراحل ( تعداد افراد مورد نظر و پورسانت حاصله از این تعداد افراد) :

level1 یا مرحله اول: 10 نفر پورسانت 1 دلار در ماهlevel2 یا مرحله دوم: 100 نفر پورسانت 10 دلار در ماهlevel3 یا مرحله سوم: 1000 نفر پورسانت 100 دلار در ماهlevel4 یا مرحله چهارم: 10000 نفر پورسانت 1000 دلار در ماهlevel5 یا مرحله پنجم: 100000 نفر پورسانت 10000 دلار در ماهlevel6 یا مرحله ششم: 1000000 نفر پورسانت 100000 دلار در ماه


خوب ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که پول ما چگونه پرداخت می شود؟ بله . چه سوال خوبی ! پول شما به وسیله چک به آدرستان ارسال خواهد شد و چک را می توانید به راحتی با بانکهای طرف قرار داد آن که ( بانک ملی و بانک رفاه ) است بدون هیچ دردسری نقد کنید ( پیشنهاد من بانک رفاه است) باید بگویم این چک ها را به وسیله پست کلاس یک ایالت متحده برای شما می فرستند همچنین ماموران پست در ایران خدمات خودشان را ارائه می کنند و چک شما را به آدرستان می آورند و هیچ پولی از شما دریافت نمی کنند چون شرکت هزینه های پست آن را تقبل کرده است. پس مطمئن باشید که چک تان به دستتان خواهد رسید. البته باید آدرستان را دقیق بنویسید که در ادامه نیز به طریقه صحیح نوشتن آدرس محل سکونت اشاره خواهیم کرد .



شما می توانید بعد از این که 90 دلار کسب کردید تقاضای چک بکنید تا آنها چک را برای شما ارسال کنند.معرفی شرکت: شرکت امریکایی Green Horse واقع در Manchester, NH 0310­­­­­­­0195 یکی از بزرگترین شرکتهای تبلیغاتی در دنیاست. یکی از روشهای تبلیغاتی آن، Network Marketing یا بازاریابی شبکه ای می باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر میتونید به این سایت سری بزنید.عملکرد شرکت: طبق سیاستهای اتخاذ شده توسط گرین هورس برنامه ای تحت عنوان Ticker Bar™ کاربران را بسوی دیدن تبلیغات هدایت می کند. این تبلیغات بصورت ارسال ایمیل از طرف گرین هورس نیز میباشد. کاربران هم این شرکت را به دیگران معرفی می کنند. در نتیجه کمپانی های بزرگی مثل EBay و Microsoft و IBM و ... به گرین هورس سفارش آگهی می دهند. توجه داشته باشید که ما هیچگونه جنس و کالایی نمیخریم.درآمد شرکت: وقتی که شما عضو گرین هورس می شوید این شرکت تعدادی لینک از طریق برنامه تیکربار و ایمیل به شما می دهد. حالا خواه شما نگاه کنید یا نه، کلیک کنید یا نه، گرین هورس پول خود را از کمپانی مربوطه به ازای تبلیغات می گیرد. اما به شما پورسانت نمی دهد! چون این شرکت به ازای بازاریابی (معرفی به دیگران و زیرمجموعه گیری) پورسانت می دهد. پس با یک حساب سرانگشتی می توان پی برد که این شرکت چه سود کلانی میکند. در ادامه به نحوه ی پورسانت دادن گرین هورس خواهیم پرداخت.سقف پورسانت: یعنی بالاترین پورسانت شرکت، که معادل ۱۰۰ هزار دلار یا 90میلیون تومان در ماه می باشد. توجه کنید که اگر شما به کمترین پورسانتی هم برسید شما آن را ماهیانه دریافت می کنید. پس اینجا روشن می شود که چرا ما میگوییم شما استخدام می شوید.Payoutحداقل: یعنی کمترین مقدار پورسانتی که شما باید گرفته باشید تا بتوانید درخواست چک کنید. که برای امریکاییان 60$ و برای سایرین 90$ می باشد.

طریقه ثبت نام :درابتدا به آدرس زیر بروید تا وارد سایت شوید:






خوب حالا که کلیک کردید و صفحه ای باز شد در صفحه باز شده باید اطلاعات خواسته شده را به انگلیسی بنویسید در ضمن باید کل مشخصاتتان را کامل بنویسید . فرم ثبت نام را باید همانند پایین کامل کنید .

Email Address: شما باید آدرس ایمیل خودتان را دراین قسمت بنویسید

First Name: در این قسمت شما نام خود را بنویسید.

Last Name: فامیل خود را بنویسید.

Birthday: تاریخ تولد را به میلادی بنویسید نگران نباشید برای به دست آوردن تاریخ تولدتان به میلادی کافی است به لینک زیر بروید و با وارد کردن تاریخ تئلد شمسی خود تاریخ تولد میلادی خود را بدست آورید!

http://www.money58.netfirms.com/nokteha/shamsi_miladi.html

Gender: که برای آقایان باید گزینه Male به معنی مرد و برای خانم ها باید گزینه Female به معنی زن انتخاب شود .

Own Credit Card : از آن جایی که ما در ایران زندگی می کنیم و کارت اعتباری بین المللی نداریم شما باید گزینه No را انتخاب کنید .

Country : در این قسمت باید کشور ایران را انتخاب کنید .

Do you Agree With The Terms Of Service: شما باید در این قسمت گزینه Yes را انتخاب کنید .
سپس روی Go To Step2 کلیک کنید تا به مرحله بعدی بروید اگر اطلاعات را درست وارد کرده باشید به مرحله بعدی می روید .Password: در این قسمت شما باید یک رمز برای خودتان بنویسید (حداقل 6 حرف . حداکثر ۱۰ حرف)Confirm: در این قسمت همان رمزی که در قسمت Password وارد کرده اید را دوباره وارد کنید .سعی کنید رمزی را که انتخاب می کنید را فراموش نکنید و قابل حدس زدن نیز نباشد Question Password: از آنجایی که شما ممکنه رمز عبورتان را فراموش کنید سایت برای حل این مساله یک راهی را پیش روی شما گذاشته و آن هم این است که شما در موقع ثبت نام یک سوال به دلخواه خودتان برای خودتان مشخص می کنید بعد هم یک جواب به سوال خودتان می دهید این برای این است که اگر شما یک موقع رمز عبور خودتان را فراموش کردید سایت می یاد و اون جوابی را که در موقع ثبت نام وارد کرده بودید را از شما می پرسد و در این صورت کمپانی رمز عبور شما را در اختیار شما قرار می دهد مثلا من در پایین نام شهر خودم را از خودم سوال کرده امWhat Is My Name City که مثلا این می شود. یک سوال که باید نوشته شود .Password Answer: در این باید جواب سوالی را که از خودتان پرسیده اید را بدهید مثلا در بالا که از خودتان نام شهر را سوال کردید در این قسمت نیز باید جواب آن را مثلا Tehran بدهید .ولی آسانترین راه اینه که اگر رمز عبورتونو فراموش کردید از گزینه Forgot Password استفاده کنید و پس از وارد کردن ایمیلتون (که همون ایمیلی هست که موقع ثبت نام وارد کردید) و تائید رمزتون به آدرس ایمیلتون ارسال می شه.در بخش بعد شما باید ساعت محل سکونت خودتان را برای سایت مشخص کنید برای ما ایرانی ها باید گزینه Middle East Time انتخاب شود. اگر در کشور دیگری به غیر از ایران زندگی می کنید کافی است که داخل گزینه ها را ببینید که کدام یک از ساعت ها با ساعت فعلی شما یکی است و آن را انتخاب کنیدPhone Number :در این قسمت شماره تلفن خودتان را وارد می کنید. دقت کنید که شماره را درست مشخص کنید چون ممکن است قبل از ارسال پول از طرف کمپانی با شما تماس بگیرند توجه کنید که باید به ترتیب از چپ به راست ابتدا کد کشور بعد کد شهر بعد هم شماره تلفن منزلتان را بنویسید مثلاً 12345678- 21-98Spoken Language: در این قسمت از شما زبان گویش اولتان را سوال می کند که شما باید گزینه Persian را انتخاب کنید .

Language Secondary: در اینجا زبان دومی که با ان آشنا هستید را انتخاب می کنید که باید گزینه English انتخاب شود.

Street Address: این بخش مهم است دقت کنید. در صورت اشتباه بودن آدرس تضمینی برای دریافت چک وجود ندارد. اگر آدرس منزلتان عوض شد، مشکلی نیست. قابلیت ویرایش پروفایل را دارا می باشد. نحوه ی درج آدرس به انگلیسی به صورت زیر میباشد:

 

پلاک = no (پلاک 17 = no17)

واحد = Unit

طبقه = Floor

ساختمان = Bldg

کوچه = Alley

خیابان = St

خیابان بزرگ = Ave

بلوار = Blvd

میدان = Sq

چهارراه = Cross

بعد از = After / قبل از = Before

شرقی = East / غربی = West / شمالی = North / جنوبی = South

جاده = Rd

بطور نمونه: ( توجه داشته باشید که درج آدرس به زبان انگلیسی برعکس است. یعنی ابتدا طبقه و سپس پلاک و همین طور تا آخر ) خیابان علوی - نرسیده به مرتضوی - کوچه علمداری - پلاک 12 - طبقه 2Flat 2, No. 12, Alamdari Alley, Before Mortazavi Ave., Alavi Ave.(لازم به ذکر شهر و استان نیست.)

City/Region: در این قسمت هم نام شهر خودتان را بنویسید .

State/Province : نام استان شما .

Zip Postal Code : کد ده رقمی پستی خودتان را بنویسید(ایران)

در قسمت بعد هم نوع حرفه تان سوال می شود : مثلا دانشجو یا دانش آموز Education/Training و اگر هم نمی خواهید مشخص کنید گزینه Other به معنی دیگر را انتخاب کنید

Income : در این قسمت میزان درآمدتان را انتخاب کنید که می توانید گزینه $24,999 را انتخاب کنید .حالا روی گزینه Go To Final Step کلیک کنید تا به قسمت آخر بروید.
قسمت سوم: روی گزینه Active Account کلیک کنید تا اکانتتان یا همان جایگاهتان فعال شود خوب ثبت نام تمام شدثبت نام به پایان رسید . شما هم اکنون اولین گام را به سوی موفقیت برداشته اید!

خب بعد از این که ثبت نام تمام شد از طریق گزینه Member Login می توانید وارد صفحه خودتان شوید یعنی بعد از کلیک بر روی Member Login در قسمت Address Email آدرس ایمیلی که در فرم ثبت نام را وارد کرده بودید در اینجا وارد کنید و در زیر آن یعنی قسمت Password رمز عبوری که در فرم ثبت نام وارد کرده بودید را در این قسمت وارد کنید و بعد روی Login کلیک کنید .در صفحه ای که باز می شود اطلاعاتی در مورد تعداد زیر مجموعه ها در آمد شما در ماه و ... داده شده است در پایین همین صفحه یک لینک شبیه همین لینکی که شما برای عضو شدن روی آن کلیک کرده بودید وجود دارد که بالای ان نوشته شده است:

Your Automatic Referral URL is:




توجه داشته باشید لینکی که در بالا مشاهده میکنید مربوط به لینک ثبت نامی من میباشد.(لینک ثبت نامی شما هم به همین صورت است تنها  ۹ رقم آخر آن فرق دارد )خوب این لینک همان لینکی است که شما باید به دوستان یا افراد دیگر بدهید تا از طریق این لینک عضو شوند خوب ممکن است از خود بپرسید که دوستانم یا افراد دیگر چگونه می توانند از طریق من عضو و زیر مجموعه من شوند ؟ خوب این خیلی راحت است شما لینک دعوتتان را که به آن اشاره کردیم را در اختیار آنها قرار می دهید یا آن لینک را در سایتتان قرار می دهید این بدان معنی است که هر کس روی این لینک کلیک کند و عضو شود زیر مجموعه شما می شود.باز هم ممکن است از خود بپرسید که چگونه می توانم ببینم که چند نفر زیر مجموعه من شده اند ؟ خوب این هم خیلی راحت است برای این که بخواهید بدانید چند نفر زیر مجموعه شما شده اند باید وارد سایت شوید و روی Member Login کلیک کنید و بعد از کلیک Email Address و Password خودتان را وارد کنید و روی Login کلیک کنید در صفحه ای که باز می شود در پایین آن جدولی مشاهده می کنید نوشته شده است 1 2 3 4 5 6 و در زیر هر کدام نوشته شده است 0 - البته اگر کسی عضو نشده باشد.  ولی اگر کسی از طریق شما عضو شده باشد در زیر هر کدام نوشته شده است که کسی عضو شده است حتی اگر زیر مجموعه های شما هم کسی را عضو کرده باشند نیز در اینجا مشخص است.بعد از ثبت نام :بعد ثبت نام شما باید برنامه مخصوص این سایت را دانلود کنید برای این کار شما پس از وارد شدن به صفحه مخصوص خودتان باید در سمت چپ صفحه روی گزینه Download Ticker Bar کلیک کنید بعد از دانلود باید برنامه آن را نیز نصب کنید که خود برنامه نصب یا Install به صورت خودکار بعد از دانلود جلوی شما ظاهر می شود که باید روی آن کلیک کنید ونصب آن فقط ۱0 ثانیه طول می کشد! (در ضمن برای نصب باید به اینترنت وصل باشید)طبق سیاست سایت این برنامه حتما باید روی کامپیوتر شما نصب باشد و هنگام استفاده از اینترنت باید حتما آن را اجرا کنید حتما بعد از این به اینترنت وصل شدید اول برنامه ticker bar را اجرا کنید اگر شما برنامه را دانلود و نصب و هنگام استفاده از اینترنت اجرا نکنید سودی به شما تعلق نمی گیرد این مساله را به افرادی که عضو می کنید بگویید .  شما باید هنگامی که وارد اینترنت می شوید این برنامه را نیز اجرا کنید تا به عنوان عضو فعال شناخته شوید البته فقط کافی است که این برنامه را اجرا کنید و دیگر لازم نیست روی آن کلیک کنید و کار دیگری انجام دهید.حالا برای عضو گیری تمام تلاش خود را صرف نمایید . . .خوب کار دیگر تمام شده است شما می توانید هر کس را که خواستید عضو و زیرمجموعه خود قرار دهید البته توجه داشته باشید از هر کامپیوتر فقط یک نفر می تواند عضو شود و در صورتی که شما در یک کامپیوتر بخوایید دوبار عضو شوید اکانت شما با تمام پول هایی که به دست اورده اید از بین می رود اگر می شد خوب من می آمدم و 1000 بار از طریق خودم عضو می شدم باید توجه کنید که این سایت به نرم افزارهایی پیشرفته مجهز است که اگر شما بخواهید بیش از یک بار عضو شوید مچ شما را می گیرد ! خوب حالا وقتی وارد صفحه یا همان اکانتتان می شوید با بعضی گزینه ها در سمت چپ روبه رو می شوید که شما را با این گزینه ها آشنا می کنم:User Information: شامل اطلاعات شخصی شماست شما با کلیک بر روی این گزینه وارد اطلاعات شخصی خودتان می شوید و اگر خواستید آنها تصحیح کنید .Delete Account: این گزینه باعث حذف شدن اکانت شما می شود! به شما توصیه می کنم که هیچ وقت روی این گزینه کلیک نکنید چون در صورت حذف شدن اکانت شما تمام پولهایی راکه به دست آورده بودید نیز از بین می رود .
یک سوال مهم که ممکن است برایتان پیش بیاید این است که چگونه زیر مجموعه به دست آوریم؟خوب برای این کار یک لینک دعوت به شما داده اند که در بالا به ان اشاره کرده ام . هر کس که روی لینک شما کلیک کرده و ثبت نام کند در ردیف اول زیر گروهایتان قرار می گیرد و هرکس که روی لینک زیر گروهایتان کلیک کند و ثبت نام کند در ردیف دوم زیر گروهایتان قرار می گیرد و این روند ادامه دارد تا شش مرحله .نکته بسیار مهم که کار شما را راحت می کند :شما می توانید برای خودتان یک وب لاگ به طور رایگان درست کنید. شما با درست کردن وبلاگ  میتوانید لینک دعوت تان را در آن قرار دهید برای این کار کل مطالب وبلاگ من را کپی کنید و به جای لینک من لینک خودتان را در وب لاگ تان قرار دهید و به هر کسی که می رسید آدرس وب لاگتان را به او بدهید تا با خواندن مطالب وبلاگ تان اقدام به عضو شدن از طریق لینک شما بکند. البته حتما باید به دوستانتان بگویید که فقط از طریق لینک دعوت شما عضو شوند تا به عضویت درآیند چون برای عضویت در این سایت حتما باید از طریق لینک دعوت کسی عضو شد که این یکی از سیاست های سایت greenhorse است. شما برای درست کردن وبلاگ می توانید به سایت های بلاگفا یا میهن بلاگ و  . . . مراجعه کنید.
نکات مهم :1- میتوانید هنگام چت کردن به تبلیغ بپردازید که بسیار هم موثر می باشد .  ۲- همچنین می توانید وبلاگی همانند وبلاگ من درست کنید و مطالب من را کپی کنید و به جای لینک دعوت من لینک دعوت خودتان را در آن قرار دهید . 3-سعی کنید از کافی نت عضو نشوید زیرا اگر فرد دیگری از همان کامپیوتر عضو شود اکانت شما باطل میشود.
مزیت های Green Horse نسبت به گلد کوئست ( و امثال آن ) ( توجه به این نکته لازمه که هیچ شباهتی بین این دو سیستم وجود نداره . در واقع فقط به حرف نحوه کار هردوشون Network Marketing ه . ولی این کجا و اون کجا !! من این قسمت رو واسه این اضافه کردم که انحراف ذهنیتون رو بطور کامل نابود کنم ! )-شما برای ثبت نام در گرین هورس هیچ پولی نمی پردازید وعضویت در گرین هورس رایگان است ولی در گلد کوئست شما باید مبلغ زیادی را بابت عضویت بپردازید تازه باید افراد را به صورت حضوری معرفی کنید و به این امید باشید که آیا طرف قبول بکند یا نه .-شما با عضویت در سایت Greenhorse به اقتصاد کشورتان نیز کمک می کنید چون که باعث می شوید ارز وارد کشور شود .-در Greenhorse شما زودتر می توانید زیر گروه یا عضو جمع کنید چون عضویت کاملا رایگان است و ممکن است ظرف مدت 1یا 2 ماه level 1- level 2 -level 3 شما کامل شود و شما ماهیانه 100000 تومان حقوق بگیرید البته اگر فعال باشید بیشتر هم می شود ولی در گلدکوئست شما باید بنشینید و ساعت های فراوان را صرف توضیح دادن یا همان معرفی کردن بکنید تا شاید طرف قبول بکند یا نه .
خوب به نکات زیر توجه کنید :چکی که از طرف سایت (greenhorse) برای شما می آید را می توانید در بانک ملی یا بانک رفاه نقد کنید البته برای نقد کردن احتیاج به داشتن حساب ارزی ندارید که این خود یک مزیت خیلی بزرگ است . البته بانک مبلغ 4 دلار (معادل 3600تومان) را برای کارمزد بر می دارد که زیاد هم مهم نیست.این سایت حتما پول شما را می پردازد و اصلا سایت کلاه برداری نیست چون سایت Greenhorse یکی از سایت های بسیار ثروتمند و مورد اعتماد دنیا است و دولت های خارجی(خصوصا دولت امریکا) نیز از آن حمایت می کنند پس این گونه خیالات را از سرتان بیرون کنید و به جمع کردن زیر مجموعه بپردازید.نکته بسیار مهم  : هیچ وقت در یک کامپیوتر بیش از یک بار ثبت نام نکنید چون این سایت به نرم افزار های فوق پیشرفته مجهز است و در صورتی که شما بیش از یک بار ثبت نام کنید اکانت شما با همه پول هایتان باطل می شود .شما باید برنامه tickerbar را حتما دانلود ونصب کرده باشید و هنگام استفاده از اینترنت آن را اجرا کنید چون اگر برنامه را نصب نکنید و هنگام استفاده از اینترنت آن را اجرا نکنید هیچ سودی به شما تعلق نمی گیرد .اکثر دوستان فکر می کنند چون عضویت رایگان است پس حتما کلاه برداری است ولی باید به شما بگویم که این طور نیست و سرمایه اصلی شما در این کار وقت شما است بله وقت شما حکم طلا را دارد پس قدر وقت گرانبهایتان را بدانید .شرکت گرین هورس یک کمپانی عظیم و ثروتمند است که در آمد آن میلیون ها دلار در روز است و این را مدیون اعضای خود است.


سوال متداول و مهم : ممکنه بعضی از دوستان این سوال واسشون پیش بیاد که از کجا مطمئن باشیم گرین هورس پولامون رو میفرسته ؟! در جواب باید بگم خود شرکت گرین هورس واسه اینکه این ضمانت رو به شما بده و خیالتون رو از این بابت راحت کنه گزینه delete account رو در اختیارتون گذاشته . یعنی شما میتونید حسابتون رو پاک کنید و با این کار کلی بیننده از سایت کم کنین . حالا فکر می کنید مدیرای گرین هورس انقد شعور ندارن که به خاطر چندر غاز پول بیان این همه بیننده رو از دست بدن ؟! یا واسه درک بهتر قضیه : اگه اون نفر بالایی پولش بدستش نمیرسید تا الان صبر کرده بود که من و شما بیایم عضو شیم ؟! معلومه که نه! تا حالا ۱۰۰ بار حسابش رو پاک کرده بود ! در نتیجه با یه حساب سر انگشتی به این نتیجه میرسیم که اگه شرکت پول اعضا رو نمیداد این همه بازدید کننده نداشت و . . . 
از شما خواهش دیگری دارم و آن این است که یا عضو نشوید و یا اگر عضو شدید حتما ان را جدی بگیرید که 100% جواب ان را می گیرید .
ترفند های جذب زیر مجموعه :مهمترین بخش این وبلاگ را می خواهید بخوانید. پس خوب دقت کنید و کلمه ای را جا نیندازید.4 مرحله اساسی که برای موفقیت شما باید طی کنید و قصد آموزش آنها را دارم:ثبت نام > فراگیری آموزشهای اولیه در کمتر از 15دقیقه > ساخت یک وبلاگ > تلاش برای افزایش بازدیدابتدا باید بدانید که وظیفه شما فقط و فقط زیرمجموعه گیری نیست. بلکه آموزش صحیح و بنیان نهادن افرادی قوی است که بتوانند راه شما را ادامه دهند. پس همانطور که وظیفه ی من جواب دادن با حوصله به سؤالات شما می باشد وظیفه شما نیز در مقابل دیگران همین است. و برای این کار باید مطالب این وبلاگ را کاملاً یاد بگیرید. سپس آن را به دیگران ارائه دهید. فضای مورد نیاز برای این کار داشتن یک وبلاگ است.
آموزش اولیه:ابتدا باید بدانید چگونه وارد فضای کاری خود شوید. ابتدا به سایت گرین هورس بروید و قسمت لوگین اعضا را کلیک کنید. ایمیل و پسورد خود را وارد کرده و اینتر بزنید. این فضای کاری شما هست. نوشته ی قرمز رنگ را ببینید:You have 0 members in your downline: به این معنی که شما هنوز زیرمجموعه ندارید.

وسط صفحه را نگاه کنید:

TickerBar™ Referral ID: این گزینه آی دی شما در گرین هورس را نشان میدهد . مثلا آی دی من ۲۳۴۶۰۵۳۰۵میباشد.

Your Total Earnings: مجموع کل پورسانتهای گرفته شده را نشان میدهد.This Years Earnings: میزان درآمد شما در سال جاری.This Months Earnings: میزان درآمد شما در ماه جاری.Today’s Earnings: میزان درآمد شما در امروز.Total Amount Paid: مجموع پورسانتهای پرداختی به شما.Account Balance: میزان پورسانتهای باقیمانده که هنوز دریافت نکردید.People in your downline: تعداد افراد زیرمجموعه شما.Your Automatic Referral URL is: لینکی که باید به دیگران عرضه کنید تا دیگران با کلیک روی آن و ثبت نام زیرمجموعه شما شوند.جدول آبی رنگ پایین صفحه هم نشان دهنده ی موقعیت افراد زیر مجموعه شماست. مثلاً اگر کسی زیرمجموعه شما شود در خانه 1 قرار میگیرد و اگر کسی زیرمجموعه ی زیرمجموعه شما شود در خانه 2 قرار میگیرد که نفر دوم زیر مجموعه شما نیز می باشد.سمت چپ صفحه را نگاه کنید:Account information: اطلاعات مربوط به اکانت شما شامل میزان پورسانت و تعداد زیرمجموعه ها و ... (همین صفحه ای که در آن هستید)FAQ: سوالات متداول کاربران. (نسخه فارسی در وبلاگ موجود می باشد)TickerBar™ options: تنظیمات برنامه تیکر بار ( انتخاب نوع تبلیغاتی که می خواهید ببینید)Download TickerBar™: دانلود برنامه تیکربار به حجم ۵۰۰ کیلوبایت.Webmasters: در این قسمت مدیران سایت یا وبلاگ میتوانند بنرهای گرین هورس را بگیرند که مقصد این بنرها لینک مربوط به ثبت نام از طریق شماست. البته میتوانید هر آدرس دلخواه دیگری به آن بدهید.User Information: اطلاعات پروفایل شما. مثل آدرس منزل و شماره تلفن و ... اگه هرکدام از مشخصات شما مثل آدرس تغییر کرد، از طریق این میتوانید آن را اصلاح کنید.Delete account: اکانت شما را حذف میکند. (استعفا!)Logout: خارج شدن از فضای کاری.Home: سایت گرین هورس.چگونه کسی را زیرمجموعه خود کنید؟!! خیلی ساده ! شما باید با روشهای گوناگون Referral URL خود را به دیگران عرضه کنید. مثلاً لینک ریفرال شما اینگونه است:

http://tickerbar.info/join_now.ghc?r=XXXXXXXXX
 




که جای ایکس های آخر، عدد آی دی مربوط به شما قرار دارد.
سه شرط لازم (نه کافی) برای جذب زیر مجموعه عبارتست از:ـ داشتن اطلاعات کافی (یعنی مطالعه آموزشها در این وبلاگ)ـ دسترسی آسان اعضا به شما ( داشتن وبلاگ – آیدی یاهو برای پشتیبانی )ـ تلاش برای افزایش بازدید ( به وسیله سیستمهای تبلیغاتی و افزایش رتبه در موتورهای جستجو )
اکنون نوبت به ترفندهای جذب زیرمجموعه می رسد. که در دو بخش ساخت وبلاگ و افزایش بازدید ارائه می شود.می خواهم طبق جدول پورسانت گیری گرین هورس که در قسمت «معرفی شرکت گرین هورس» درج شده است، مدت زمان لازم برای رسیدن به پورسانت میلیونی را تخمین بزنیم.این نکته را همه می دانیم که اعضای جدید گرین هورس باید 10نفر اولیه را در مدت 60 روز یا دو ماه پیدا کنند. اگر واقع بین باشیم: با توجه به اینکه روند رشد مجموعه یکنواخت نخواهد بود و با توجه به فرهنگ حاکم بر جامعه و همچنین این که 60% کاربران شبکه، اینترنت را فقط چت می دانند، پی می بریم که برای رسیدن به رقمهای میلیونی واقعاً باید عرق ریخت. پس برای اینکه تلاش شما بی ثمر نباشد و مجموعه تان قادر به رشد باشد شما باید سعی کنید ماهیگیری را یاد بدهید نه اینکه ماهی را در دهان زیر مجموعه خود بگذارید !من در اینجا به شما قول می دهم اگر تلاش کافی کنید و ترفندهای جذب زیرمجموعه را خوب اجرا کنید و خیلی هم بدشانس باشید در 4 تا 6 ماه آینده به رقمهای میلیونی برسید. فقط و فقط به خود شما بستگی دارد که چقدر برای خودتان و این کار ارزش قائل باشید.
افرادی که در نصب برنامه ticker bar دچار مشکل میشوند: جای دیرکتوری فایل رو عوض کنید ( یعنی مثلاْ از درایو C به D منتقل کنید) و دوباره هنگام اتصال به اینترنت نصب کنید.

(( نکته ای در مورد  ticker bar : مواقعی پیش می آید که فایل تیکر بار را از سیستم (Uninstall) یا پاک کردید و بعد برای(install) یا راه اندازی مجدد دچار مشکل می شوید وخطا نشان می دهد که برای حل آن اول باید فایل UnDeploy ازپوشه یا فولدر (WINDOWS) سیستم حذف کنید بعد مجددا تیکر بار را راه اندازی کنید تا مشکلتان برطرف شود .یا در بعضی اوقات در هنگام نصب فایل پیام خطا می دهد که در بعضی اوقات برنامه های امنیتی متصل به سیستم یا فایلهای حذف شده ویندوز یا ویروسهای موجود تداخل در دانلود و اجرای برنامه می کنند شاید باعث خاموش شدن سیستم هم شوند که باید ویندوز جدید بریزید و کار خود را دنبال کنید الیته تا میتوانید قبل از ثبت نام سعی کنید از سلامت سیستم خود مطلع باشید یعنی مطمن ازاینکه از ویروس و خطا و فایلهای حذف شده ویندوز عاری باشد پس قبل از ثبت نام سیستم را ویندوز جدیدبریزید یا تعمیر کنید و سیستمهای امنیتی بی ارزش به آن اضافه نکنید. در واقع آنتی ویروس سیتم شما گاهی مشکل سازه . می تونید موقع نصب تیکر بار غیر فعال یا پاکش کنید و بعد دوباره انتی ویروس نصب کنید. ))





توجه داشته باشید در صورتی که تیکربار را هنگام اتصال به اینترنت اجرا کنید٬ اکانت شما معتبر میشود.
سؤالات متداول مهم :۱) آیا من میتوانم چندین اکانت داشته باشم؟ این موضوع کاملاً ممنوع و بطور شدید کنترل میشود. اقدام و مبادرت در ایجاد چندین اکانت به منزله ی حذف شما از سیستم و تسلیم پورسانتهای شما به نفع گرین هورس می باشد.۲) من کی به پورسانت میرسم؟  هنگامی که حساب شما به 90$ درماه رسید. برای کاربران امریکایی 60$. 60روز بعد از درخواست چک.۳)من میتونم از سیستمهای دیگه ای که درآمدزا هستند استفاده کنم؟  بله. تیکربار تنها یک برنامه است که قسمت کوچکی از بالای مانیتور شما را میگیرد. و روی بنرها و دیگر سیستمها تأثیر نمیگذارد.۴) سن لازم جهت شرکت در این سیستم؟ 18 سال به بالا. افراد بین 13 تا 18 با اجازه از والدین.10)آیا کلیک روی تبلیغات موجودی مرا افزایش می دهد؟  خیر. این لینکها صرفاً جنبه ی تبلیغات دارند و اگر لینکی را مورد علاقه دیدید کلیک کنید.۵)آیا تیکربار بر سیستم عامل مکینتاش کار میکند؟ فعلاً نه.۶) دارندگان webTV چطور؟  آنها هم نمی توانند.۷)آیا از تیکربار میشود در یک کامپیوتر دیگر استفاده کرد؟ بله.

قوانین گرین هورس :1) کسی به هیچ عنوان حق ثبت نام بیش از یک بار از طریق یک کامپیوتر را ندارد و مبادرت در این کار به معنای حذف همیشگی اکانت و آی پی شما از سیستم گرین هورس خواهد بود. پس خواهر و برادر شما نمی توانند که از طریق کامپیوتر شما عضو شوند.2) دانلود و اجرای برنامه تیکربار جهت معتبر شدن اکانت شما الزامی است. مکان مورد استفاده از برنامه مهم نیست یعنی برنامه را میتوانید در هر کامپیوتری اجرا کنید. (  این برنامه فقط برای شماست .به عبارتی منحصر به فرد است )3) به کسانی که به تنهایی عضو شده اند پورسانت تعلق نمی گیرد.4) کلیک بر روی آگهی ها به معنای افزایش پورسانت نخواهد بود.5) مهلت برای پیدا کردن 10 نفر 60روز خواهد بود.6) مشخصات باید صحیح و مطابق شناسنامه وارد شود.7) به ازای هر یک ساعت اتصال تیکربار به اینترنت شما 1 سنت دریافت میکنید. البته در آمد شما از این راه نیست ! پورسانت به ازای جذب زیرمجموعه  راه اصلی در آمد زایی شماست . پس ذهن خود را متوجه این موضوع کنید.8) برای جذب زیرمجموعه باید لینکی که از شرکت میگیرید به روشهای گوناگون به دیگران عرضه کنید.9) برای دریافت حقوق، باید پورسانت هایتان به حد نصاب برسد. یعنی برای امریکاییها 60$ و برای دیگر مردم جهان 90$. آنگاه لینک مربوط به سفارش چک برای شما فعال خواهد شد.10) چکها متعلق به بانک  CHASE MANHATTAN BANK میباشد که شما میتوانید در بانک ملی یا رفاه آن را پاس کنید

در یک کلام ؛ چرا گرین هورس برتر است؟_ عضویت کاملاً رایگان_ ارسال پورسانت ها به آدرس منزل شما_ عدم خروج ارز از کشور_ چکها متعلق به CHASE MANHATTAN BANK طرف قرار داد بانکهای ملی و رفاه_ عدم نیاز به تعادلسازی یا توازن سازی یا تناسب سازی در زیر مجموعه گیری ( به این معنی که در زیرمجموعه گیری طرف چپ یا راست نداریم بلکه زیرمجموعه مرحله ای میباشد )

لینک ورود به سایت گرین هورس و ثبت نام:




افرادی که نباید به ما بپیوندند!:

۱) افرادی که فکر می کنند اگر ثبت نام کنند کلاه بزرگی سرشون رفته و زندگیشون به باد می رود. درصد کلاهبرداری صفر است چون ثبت نام رایگان است و بسیاری از افراد که زودتر این شرکت را شناخته اند، پورسانتهای بسیاری گرفته اند.2) افرادی که در گذشته سنتی خود مانده اند و آینده را باور ندارند.3) افراد بدبینی که نیمه خالی لیوان را میبینند.4) افرادی که می خواهند یک شبه به پولهای هنگفت برسند.5) افرادی که اعتماد به نفس ندارند.6) افرادی که تنبلی خود را به شرایط روزگار یا شرایط آب و هوایی ! یا حکمت اسرار آمیز خداوند ربط می دهند. حکمت خداوند متعال این است که افراد تنبل به هیچ موفقیتی نرسند.7) افرادی که شهامت کارهای جدید را ندارند

فرصت رو از دست ندید ! به هیچ وجه شک به دل خودتون راه ندید ! مصمم عضو بشید و شروع کنید .

 

لینک عضویت و ایمیل خود و زیر مجموعه هایتان را برای ما ارسال کنید تا به شما کمک کنیم . . . ( کسانی که از طریق این وبلاگ عضو شدن یا جزء گروه ما هستن )

بعد از کامل شدن 10 نفر زیرمجموعه شما با کمک به زیر مجموعه های گروه خود و دادن لینک آنها به دوستانتان زیر گروه زیر دست خود را کامل کنید.

 

و در آخر اینکه بسیاری مانند شما در این سایت عضو شدند اما به دلیل فکر فرد گرایانه ای که داشتند موفق نبودند این کار کاملا گروهی است. یادتون نره!

با آرزوی موفقیت واسه همه دوستان ؛ هم اونایی که عضو شدن و شغل شریف پول پاروکنی رو انتخاب کردن ! هم اونایی که لگد به بختشون زدن و شتر خوش شانسی رو از در خونشون روندن !



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

حمایت مالی

 

حمایت مالی یا Donation یکی از منابع رایج تامین مالی وبسایتها و موسسات غیرانتفاعی در دنیا است. وبسایتهای غیرانتفاعی، وبسایتهایی هستند که بدون دریافت هزینه، به ارائه خدمات رایگان عام المنفعه می پردازند و به نیت درآمدزایی تاسیس نشده اند. این مجموعه ها به منظور تامین هزینه ها و گسترش دامنه فعالیتهای خود، به راهکارهای مختلفی رو می آورند که یکی از آنها حمایت مالی یا دونیت است که امروزه در میان موسسات بزرگ بین المللی اهمیت بسیاری پیدا کرده است.

همانطور که ملاحظه میفرمایید شرایط در مجله اینترنتی کسب درآمد از اینترنت نیز به همین صورت است، سایت ما در تمام زمینه های اجتماعی و علمی مطالب کاربردی و آموزنده ارائه می نماید، استفاده از تمام امکانات سایت رایگان بوده و هیچگونه حق عضویتی در ازای مشاهده یا دانلود مطالب، مقاله ها، بخشها و خبرنامه ها دریافت نمی شود و در هر زمان دسترسی به پورتال محیا می باشد.

از جمله هزینه های آسمونی میتوان به موارد: نگهداری Server اختصاصی پرقدرت، تیم نویسندگان متخصص و ویراستار، تیم برنامه نویسی، توسعه، امنیت و پشتیبانی ۲۴ ساعته و مستمر اشاره نمود.

لذا نسبت به بودجه خود هر مبلغی را میتوانید از طریق فرم زیر پرداخت نمایید تا شما نیز در مسیر اطلاع رسانی به ایرانیان و پارسی زبانان قدم برداشته باشید، از محبت و همراهی شما عزیزان در سراسر دنیا سپاسگزاریم
.

 

از طریق بخش زیر مبلغ مورد نظرتان جهت اهدا را وارد نمایید :

 


 

 

 

 

 

مبلغ به ریال :

نام و نام خانوادگی:

ایمیل:

توضیحات:

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دریافت گیغت کارت رایگان به منظور خرید جم برای بازی کلش آف کلنز

برای بدست آوردن گیفت کارت رایگان فقط کافیست طبق مراحل زیر پیش بروید :

1-ابتدا طبق عکس زیر به آدرس داده شده یا لینک زیر رفته و بر روی Reserve a Code

کلیک نمایید تا لینک و کد گیفت کارت به شما نمایش داده شود :


http://bosscade.com/e?r=wgllALrne


2-توجه داشته باشید که کد گیفت کارت نمایش داده شده به شما همانند عکس زیر ناقص است که برای تکمیل ان باید 15 نفر از طریق لینک شما اقدام به دریافت کد نمایند تا کد گیفت کارد گوگل شما کامل شده و به شما نشان داده شود :



برای دریافت گیفت کارت رایگان خود بر روی لینک زیر کلیک نمایید :

http://bosscade.com/e?r=wgllALrne

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

کسب در آمد چند برابر در میترا رنک

با توجه به قانون سایت میترا رنک هر نفر شرایط سه تا حساب کاربری رو داره ، پس چرا دوتا اکانت دیگه نداشته باشیم تا درآمد خودمون رو به سه باربر افزایش بدیم؟

شما میتونید دو اکانت دیگه خودتون رو توی وی پی اس یا همون سرور مجازی فعال کنید و به راحتی در آمد کسب کنید شرکت های مختلفی سرور های مجازی ارائه میدن با قیمت و مشخصات مختلف البته در نظر داشته باشید که سایت میترا رنک فقط به آی پی ایران بازدید کامل میده یعنی اگه وی پی اس یه کشور دیگه رو بگیرید 30% از بازدیدتون رو کم میکنه پس حتما وی پی اس ایران خریداری کنید.

یکی ار بهترین شرکت های ارائه دهنده وی پی اس شرکت سرور پارس با قیمت خوب و پشتیبانی عالی که می تونید سرور ایران تهیه کنید برای این کار بر روی بنر زیر کلیک کنید :


هاست


توی سایت ثبت نام کنید و در قسمت محصولات و خدمات به  سرور مجازی ایران رفته و سرور  به قیمت 24000 تومانی رو خریداری کنید البته توی سایت قیمت رو 49000 هزار تومان زده که با وارد کردن کد تخفیف first50 پنجاد درصد تخفیف میگیرید بعد از چند لحظه یوزر پسورد و یک آی پی برای شما میفرستند که با وارد کردن آن در ریموت دسکتاپ شما یک ویندوز در اختیار دارید که 24 ساعته روشن هست.

اگز سوالی هم داشتید در گوشه سایت سمت راست میتونید به صورت آنلاین با تیم پشتیبانی چت کنید و سوالات خودتون رو بپرسید.

پ.ن: با توجه به در آمد 90 الی 100 هزار تومانی هر حساب کاربری در میترا رنک و کم شدن مبلغ وی پی اس حدوداً 70 الی 80 تومن باقی میمونه البته وی پی اس نه هزینه مصرف برق داره نه هزینه اینترنت پس به صرفه هست.

- برای اینکه دو تا اکانت و یا هر سه اکانت خودتون رو توی وی پی اس فعال کنید و متقلب شناخته نشید(به علت رنج آی پی های تکراری) از قسمت پشتیبانی بخواید که وی پی اس در رنج آی پی مختلف بهتون ارائه بدهند.


هاست
موافقین ۰ مخالفین ۰

فرصت تجاری مناسب برای مشاغل کوچک: کسب درآمد با تولید App های موفق موبایل و تبلت


از همین حالا می توان به سادگی و با قطعیت بالایی پیش بینی کنیم که در آینده نزدیک تعداد زیادی از کسب و کارها و مشاغل کوچک و بزرگ به ابزارها و دستگاه های همراه وابسته خواهند شد.

تحقیقات اخیر موسسه مشاوره SMB Group نشان می دهند که شرکت های کوچک و متوسط برای سال ۲۰۱۲ برنامه ریزی کرده اند تا سرمایه قابل توجهی را صرف موبایل و تکنولوژی های مرتبط با آن کنند. این خود به تنهایی فرصت های تجاری بسیار خوبی برای شرکت ها و افراد فعال در دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات، طراحی و توسعه نرم افزار و وب سایت بوجود آورده و خواهد آورد. فرصت هایی مانند نیاز شرکت ها به تولید برنامه های موبایل یا اصطلاحا App، نیاز به داشتن اینترنت سریعتر و مطمئن تر، طراحی نسخه مخصوص موبایل وب سایت ها و … افراد و شرکت های خدمات موبایل، که بتوانند خدمات بهتر و مفید تر و ارزان تر ارائه کنند، می توانند به کمک دیگر کسب و کارها بروند و از این طریق درآمد خوبی کسب کنند.

بنابر تحقیقات موسسه Nielsen، تقریبا نیمی از مردم در ایالات متحده آمریکا، تلفن هوشمند دارند. انقلاب موبایل، در جهان در حال وقوع است. کسب و کارهایی که بتوانند زودتر به استفاده از این تکنولوژی برای ایجاد ارتباط بهتر، و موثرتر با مشتریان احتمالی شان، از فواید تجاری و برتری به نسبت رقبا و سایر شرکت ها سود خواهند برد. با توجه به قبضه بازار تلفن هوشمند در ایران توسط سامسونگ، و ارائه موبایل ها و تبلت هایی با سیستم عامل اندروید، و همچنین علاقه شدید قشر جوان و اهل فن جامعه ایرانی به محصولات همراه اپل مانند آیفون و آیپد، می توان این چنین نتیجه گرفت که این روند جهانی در کشور ما هم در حال شکل گیری است.

دنیای تجارت و بخصوص بازاریابی و ارتباط با مشتری به این سمت حرکت می کند که دیگر گفتن: «ایمیل شما دریافت شد؛ در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد» به مشتریان، جای خودش را می دهد به: «ما به سرعت و به هر شکلی (پیامک، رسانه های اجتماعی، تماس صوتی، پیغام صوتی، و…) که برای شما راحت تر است، با شما تماس خواهیم گرفت.»

از میان دوستان و همکارانم، بسیاری را می شناسم ( و قطعا شما هم می توانید نمونه هایی در اطراف خود پیدا کنید) که در حال حاضر حتی با همه مشکلات و نابسامانی هایی که اینترنت ایران دارد، بخش زیادی از کارهای شخصی و تجاری شان را با آیفون یا گلکسی شان انجام می دهند: مطلب می نویسند، فایل های پی دی اف و گزارشات اکسلی را مطالعه می کنند، به کارکنان شان کار واگذار می کنند، قرارهای شان را تنظیم می کنند، عملیات بانکی شان را انجام می دهند و … گاه گاهی هم چند تا پرنده عصبانی را به در و دیوار قلعه خوک های سبز رنگ می کوبند تا استراحتی هم کرده باشند!

سوال اینجاست که برای وارد شدن به چنین بازار جدید و با چنان رشد سریعی، چه باید کرد؟ جدای از کسب و کارهایی از قبیل موبایل فروشی یا تعمیرات موبایل که در حال حاضر در کشور ما فراوان است، نقطه ورود موفق، و با ارزش این بازار بزرگ، بخش نرم افزاری آن یا همان تولید App است.

همانطور که می دانید، Appهایی هستند که خود به تنهایی تبدیل به منابع درآمد سرشار برای تولید کنندگانش شده اند.

بازی هایی مانند انگری بردز، Bebbled و Sketch Online و ده ها بازی دیگر مثال های قابل توجهی هستند. تعدادی دیگر از این Appهای پرطرفدار با هدف ارائه خدماتی که از پیش وجود داشته اند، بر روی دستگاه های موبایل تهیه شده اند مانندFacebook messenger، Skype و The Weather Channel و …

بخش دیگری از این Appها به عنوان ابزار کمکی و مکمل برای انجام کارهای روزمره به صورت آنلاین یا آفلاین تولید شده اند مانند Adobe Reader ، Quickoffice ، Astro File Manager



یکی از Appهای تجاری که بالاترین رتبه های درآمدزایی، تعداد دانلود، و محبوبیت را داراست، محصول شرکت Catalog Spree است. این app رایگان مخصوص آیپد طراحی شده است. کار این App، نمایش و ارائه مجموعه ای از کاتالوگ های محبوب و مختلف است. این اپلیکیشن در آوریل ۲۰۱۱ تنها با ۷ کاتالوگ منتشر و در دسترس قرار گرفت. در حال حاضر بیش از ۲۰۰ کاتالوگ دارد و نزدیک به نیم میلیون بار دانلود شده است. در این مدت بارها رتبه برترین اپ راهنمای خرید (Shopping) را در میان Appهای آیپد به خود اختصاص داده است.

طراحی و راه اندازی یک App تا حدودی می تواند کاری مشکوک و نامطئن به نظر آید، چرا که برخی از این Appهای تولید شده، ناگهان به تعداد بالایی دانلود می شود در حالی که برخی دیگر کاملا نادیده گرفته می شوند. حال سوال مهم این است که چه کار کنیم تا با درصد احتمال بالایی مطمئن باشیم که App تولیدی ما، توجه لازم را جلب خواهد کرد؟

برای یافتن پاسخ مناسبی برای این سوال، مطالب و مصاحبه ها و توصیه های مختلفی که توسط تولید کنندگان Appهای موفق مطرح شده است را مطالعه و بررسی کردم. نتیجه این بررسی ها ۵ نکته (توصیه) برای تولید Appهایی که بتواند توجه کاربران و مشتریان را جلب کند، به شرح زیر است:

 

 ۱– اهداف مشخصی را برای خود و App دلخواه تان مشخص کنید.

هنگامی که تصمیم به طراحی و تولید یک App گرفته اید، ابتدا هدف از طراحی آن App باید مشخص شود. آیا به دنبال این هستید که خلاقیت و خوشفکری تان را به رخ رقبای تان بکشید؟ یا زیر فشار، با ارائه نسخه هایی اولیه قصد دارید مقداری زمان بخرید تا نسخه نهایی آماده شود؟ گاهی همین نشان دادن اینکه یک App در حال متولد شدن است و در آینده ویژگی های بیشتر و بهتری به آن اضافه خواهد شد، می تواند شما را نسبت به رقبایتان کمی جلو بیاندازد.

سوال دیگر این است که هدف از تولید این اپ، آیا کمک به کاربران و خدمت گیرندگان فعلی است تا بتوانند خدمات بهتری به صورت خودیاوری (self-service) دریافت کنند و به کسب و کار شما (یا کارفرمای شما) وفادار بمانند، یا هدف اولیه شما ایجاد راه های جدیدی برای کسب درآمد است؟ هرگاه اهدافتان را مشخص کردید، آن ها را اولویت بندی کنید، چرا که به شما کمک خواهد کرد بدانید که از کجا باید شروع کنید.

 

2– مخاطب هدف خود را بشناسید.

گام بعدی این است که تشخیص دهید مخاطب و کاربر هدف App شما کیست. اهداف و نیازمندی های شان و امکاناتی که ممکن است در اختیار داشته باشند را بشناسید. برای اینکار باید به سراغ بسترهای تکنولوژی که کاربران احتمالی اپ شما استفاده می کنند، بروید و درک کافی از روش های استفاده کاربران از آن تکنولوژی کسب کنید.

درک درستی از نیازهای مخاطبان و رفتار آنان، موجب می شود تا App شما به صورت اختصاصی برای آنان طراحی شود. خیلی وقت ها هدف مشتریان از استفاده از یک App انجام یک کار بخصوص مانند خرید یک محصول یا خدمات، نیست بلکه هدف آنان کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات و خدمات است.

دستگاه های موبایل مختلف و متفاوتی در بازار موجود است. هر کاربری هم ممکن است نیازهای متفاوت و متنوعی داشته باشد. برای مثال یک کاربر ممکن است از طریق اینترنت امورات بانکی خودش را انجام دهد در حالیکه از App تولید شده توسط بانک تنها برای یافتن آدرس شعب بانک استفاده کند.

اینکه بتوانید گروه ایده آل کاربران مخاطب خود را بر اساس تقسیم بندی های جنسیتی، جغرافیایی، سنی و شغلی شان مشخص کنید به شما کمک خواهد کرد تا توان و زمان خود را بر روی تامین خواسته های آنان متمرکز کنید.

سوالات زیر را از خود بپرسید.

پاسخ به این سوالات به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید ساختار آماری و روانشناختی مخاطبان هدفتان را به شکل درستی، بدست بیاورید.
• آیا زن هستند یا مرد؟
• چند سال دارند؟
• کجا زندگی می کنند؟
• ازدواج کرده اند؟
• فرزند دارند؟
• در زمان استفاده از اپ، کجا هستند؟ منزل، محل کار، در حال حرکت؟
• آیا App رقیبی هست که آنها دوست داشته باشند؟ چرا و چگونه؟
• کار و شغل شان چیست؟
• نقاط اشتراک شان چیست؟
• چرا به موضوع App شما علاقمندند؟
• چه کسانی بر آنها اثر گذار هستند؟
• پر کاربرد ترین ابزارهای اینترنتی آنها چیست؟
• چه چیزی بر تصمیم گیری های شان اثر دارد؟
• آیا از عهده خریدن App من بر می آیند؟
• آیا می توانم با App مورد نظر، با آنها ارتباط برقرار کنم؟
• آیا تعداد افرادی که در گروه مخاطبان هدف قرار می گیرند به اندازه ای هستند که بتوانند سود دهی ایجاد کنند؟
• نحوه ی دسترسی و سرعت ارتباط با اینترنت آن ها چه اندازه است؟
• مخاطبان تان به چه اندازه با ایده نهفته App من می توانند ارتباط احساسی برقرار کنند؟

مورد آخر را جدی بگیرید.

تحقیقات روانشناختی بر روی رفتار انسان نشان می دهد که ایجاد یک رابطه احساسی در مخاطبان در موفقیت و پذیرش یک ایده یا محصول بسیار موثر است. پیشنهاد می کنم که داستان و سرگذشت خود و یا ایده تان را از زمانی که احساس نیاز به ساختن یک App و یا ارائه سرویسی از طریقی آن App کردید، تا مشکلات و دردسرهای سر راه تان، و نهایتا موفقیت تان را در ارائه این App یا خدمات، در بخشی با عنوان درباره ما، یا داستان ما، در دل آن App جا دهید. این کار باعث می شود تا تصویر ذهنی مثبتی در مخاطب از شما و محصول تان ایجاد شود.



– تا جایی که می توانید ساده اش کنید.

با شناخت درست از نیازهای مخاطبان هدف، تنها بر روی روش ها و امکاناتی که آنان می خواهند تمرکز کنید. لزومی ندارد تعداد زیادی ویژگی و امکانات جورواجور ارائه کنید.

از طرف دیگر، سعی نکنید همه این نیازها را یکجا رفع کنید. در ابتدا، ارائه کوچکترین مجموعه قابل استفاده از امکانات و راه حل های مناسب و قابل توسعه در آینده را مد نظر قرار دهید. به سخن دیگر، یک نسخه اولیه با امکانات پایه ای اما مفید و با کارایی بالا را طراحی و تولید کنید. سپس از ویژگی به روز رسانی که اکثر دستگاه های همراه ارائه می کنند، بهره بگیرید و تغییرات، ویژگی ها و به روز رسانی های جدید را برای کاربران تان بفرستید. این کار به App شما کمک خواهد کرد که هر چه سریعتر وارد بازار شود و در اختیار کاربران قرار گیرد. و به مرور پالایش و بهینه شود.

این نکته را می توان از شرکت اپل الگو برداری کرد. بر اساس دومین مرحله از مانیفست ۳ مرحله ای بازاریابی شرکت اپل، این شرکت در راستای رسیدن به موفقیت، خودش را موظف کرده است تا تلاش هایش را حول تحقق اهداف اصلی خود متمرکز کند و فرصت های بی اهمیت را حذف کند.

افزون بر این، در اختیار قرار دادن امکانات و ویژگی های جدید هر چند وقت یکبار، ماندگاری App شما را در یاد و خاطر مخاطبان تان تضمین می کند. البته باید دقت کنید که تا زمانی که نیاز به یک آپدیت حیاتی نیست، کاربران را با انتشار پشت سر هم نسخه ها و یا به روز رسانی های جدید بمباران نکنید. در اغلب اوقات، یک بازه ی زمانی ۲ یا ۳ ماه می تواند مفید باشد و کاربران تان را برای مدتی طولانی با App شما، همراه و مشغول کند.

 

4– همه چیز را اندازه گیری کنید.

در App خود امکاناتی بگنجانید تا رفتارهای کاربر را بتواند اندازه گیری کرده و صد البته با اجازه خود او، برای شما ارسال کند. برای مثال اگر کاربری در یک App مربوط به فروش لباس، بر روی یک پیراهن بخصوص اشاره کرد، ویژگی های آن پیراهن چیست؟ چه سایز، مدل و رنگی را انتخاب کرده است؟ چه اندازه بر روی صفحه توضیحات آن پیراهن مکث کرده است؟ آیا آن را در اینترنت به اشتراگ گذاشته است؟ آیا آن را خریداری کرده است؟ آیا دیدن آن پیراهن تا تصمیم به خرید آن، زمان زیادی برده است؟ یا فورا خرید انجام شده است؟

استفاده از همه این اطلاعات، به اضافه نتایج آزمایش مداوم عکس العمل گروه های کاربران نسبت به تغییرات جزئی در امکانات و ویژگی ها، کمک شایانی به پالایش و تنظیم App به دلخواه کاربران خواهد کرد.



۵– هرکاری که از دست تان برای اطلاع رسانی بر می آید انجام دهید.

با این همه App که بر روی اینترنت و در App Store اپل یا Google Play (اندروید مارکت سابق) وجود دارد، هر کاری که بتواند توجه کاربران را به App شما جلب کند، مفید خواهد بود.

یک روش موثر برای اینکار، استفاده از خود آن App، برای اطلاع رسانی و ایجاد آگاهی در کاربران است. به این صورت که با قرار دادن امکان اتصال به شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و توییتر و … و ترغیب کاربران به استفاده از این امکان برای به اشتراک گذاری و نوشتن در این سایت ها موجب خواهد شد تا افرادی که از آن App استفاده می کنند، تبلیغ کنندگان آن App شوند.

روش های معمول تبلیغات هم می تواند مفید باشد به شرطی که روش تبلیغ و محل آن درست انتخاب شود. انواع تبلیغات اینترنتی، تبلیغات تلویزیونی، رادیویی، پیامکی و یا تبلیغات دهان به دهان، به نسبت مخاطبان شما می تواند موثر و یا بی ارزش باشد. چشم بسته تبلیغات نکنید! باید بررسی کنید که کدام روش تبلیغات با گروه اصلی مخاطبان هدف شما همسو تر و مرتبط تر است. درباره موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی بیشتر بخوانید.

روش دیگر، تبلیغات مشترک با شرکت های همکار است. با ایجاد شرایط برد – برد برای دو طرف، برای نمونه می توانید تبلیغات آنان را در App خود قرار دهید و در عوض تبلیغات خود را از طریق کانال های ارتباطی آنان منتشر کنید.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

درس‌هایی از دیجی‌کالا و درآمد روزانه ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی آن ، برای استارتاپ‌ها


خبری که برای اولین در وبنا منتشر شده بود، را بازنشر کردم که به سرعت توجه زیادی از دوستان را در فیسبوک و توییتر به خود جلب کرد.

محتوای خبر اشاره ایی بود به صحبت های آقای سعید محمدی یکی از بنیانگذران فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا که در دوازدهمین همایش مدیریت کسب و کار های هوشمند در سازمان مدیریت صنعتی٬ گزارش عملکرد و اطلاعات مربوط به فروش دیجی‌کالا را برای اولین بار اعلام کرده است.

او گفته است که در حال حاضر تعداد فروش روزانه دیجی کالا روزانه ۲۰۰۰ سفارش است با متوسط ۶۰۰هزار تومان. با یک ضرب ساده، به عدد فروش (درآمد ناخالص) ۱.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان در روز می رسیم. ( بله، اشتباه نمی کنید: یک ۱۲ با ۸ تا ۰!)

این سایت فروش اینترنتی کالاهای دیجیتالی که در سال ۱۳۸۵ یک استارتاپ با ۵ نیرو بوده است، در حال حاضر بیش از ۲۰۰ نفر پرسنل دارد. در ماه های ابتدایی کار، این سایت، قطعات کامپیوتر و تعداد محدودی پرینتر را عرضه می کرد. در سال های اخیر با افزایش میزان نفوذ اینترنت در مردم، و جلب تدریجی اعتماد مردم به بانکداری اینترنتی و سپس خرید از اینترنت، فضا برای گسترش فعالیت چنین سایت هایی بازتر شد.

 

رموز موفقیت دیجی‌کالا:

یکی از مهمترین رازهای موفقیت دیجی‌کالا از لحاظ فنی، ۲ ویژگی مهم «مقایسه» و «نظرات کاربران» است. به اعتقاد من، به عنوان یک کاربر، و هم به عنوان کسی که در این حوزه چندین سال فعالیت حرفه ایی می کند، این دو ویژگی، برگ های برنده ی دیجی کالا در برابر دیگر رقبانش بوده و هستند.

اگر چه این دو ویژگی تنها مزایای این سایت نیستند و توسط دیجی کالا هم ابداع نشده اند اما پیاده سازی درست آن، توانسته است، این سایت را به عنوان اولین و موثقترین مرجع خرید اجناس الکترونیکی  (بخصوص گوشی های همراه) برای من و بسیاری دیگر از  دوستان، آشنایان و همکاران مان تبدیل کند.

چندی پیش، ( به نظر می رسد پس از جذب سرمایه ایی کلان) این کسب و کار اینترنتی، پوست انداخت. هم در معنای و اقعی کلمه، یعنی ظاهر و رابط کاربری اش مدرنتر و زیباتر شد و هم تعدد و تنوع اجناس و کالاهای ارائه شده را بالا برد. حالا شما می توانید ریش تراش و یا بیگودی هم از دیجی کالا بخرید.


درس مهم: استمرار، پشتکار و تلاش روزانه برای بهتر شدن


به نظر من، استارتاپی ها باید دیجی‌کالا را زیر نظر داشته باشند. مسیری که این کسب و کار (نوپا در سال ۱۳۸۵) تا امروز طی کرده است، راه آسانی نبوده است. مشکلات متعددی فنی به دلیل نبود زیرساخت های مناسب فناوری اطلاعات در کشور، مسائل و معضلات ناشی از عدم وجود قوانین مشخص و روشن درباره اینترنت، و تجارت الکترونیکی، گریبانگیر هر کسب و کاری در این حوزه بوده و هست.

آنچه مهم است، پایداری بنیانگذاران و گردانندگان یک کسب و کار اینترنتی، و ناامید نشدن از اتفاقات و ناملایمات، و ادامه کار است.

به راستی، این موفقیت، یک شبه روی نداده است.  به قول بیز استون، از بنیانگذاران تویتر: « گذر زمان، پشتکار و ۱۰ سال تلاش، به تدریج شما را به صورت یک موفقیت یک شبه جلوه می دهد! »

 

اعتماد، اعتماد، اعتماد:

شاید یکی از دلایل مهم دیگر در موفقیت دیجی‌کالا بخصوص  در بخش تلفن های همراه، بازار کاذب و غیرقابل اعتمادی است که به دلیل عدم صداقت، کلاهبرداری های مختلف، تبلیغات گمراه کننده و عدم دانش کافی فروشندگان خرده فروش در میان مردم بوجود آمده است.

خیلی ها، ترجیح می دهند، به جای اینکه چند روز وقتشان را صرف رفتن از این مغازه به آن مغازه، و شنیدن حرف های ضد و نقیض کنند، در خانه خود پشت کامپیوترشان بنشینند و با آرامش و بدون دغدغه، کالای مورد علاقه شان را بررسی، مقایسه و
سپس خریداری کنند.

با وجود تنوع بسیار در انواع کالاهای مصرفی الکترونیکی بخصوص موبایل ها، سرعت بالای ورود مدل های جدید به بازار، رقابت شدید میان تولید کنندگان، بالا و پایین رفتن قیمت ها، بازی های روانشناختی تولید کنندگان با قیمت گذاری های مختلف، انتخاب و خریدن  بهترین گوشی ممکن به نسبت بودجه مورد نظر را به کاری پر از استرس تبدیل کرده است.
کاری که دیجی کالا کرده است، کاهش این استرس، از طریق ارائه طیف وسیعی از اطلاعات مختلف درباره کالاها، به شکل متن و تصویر و فیلم، و همچنین نترسیدن از به اشتراک گذاری تجربه خرید کاربرانش است.

 

عدم وجود رقیب خارجی:

وقتی این آمار فروش را برای بار اول دیدم، فورا به این فکر افتادم که غول های فروش اینترنتی مانند آمازون ممکن است چقدر در روز فروش داشته باشند؟!

جالب است بدانید آمازون در سال ۲۰۱۲ هر ثانیه بیش از ۳۰۰ آیتم می فروخته است.

درآمد (فروش) سالانه آمازون، در سال ۲۰۱۳ چیزی نزدیک به ۷۵ میلیارد دلار بوده است که پیش بینی می شود در سال ۲۰۱۴ به ۱۰۰ میلیارد دلار برسد.

مساله تحریم بانکی و مالی کشور، تهدیدی است که توسط کسب و کارهایی مانند دیجی‌کالا به فرصت های طلایی تبدیل شده است. به دلیل وجود تحریم ها، کمپانی های بزرگ و چند ملیتی مانند Amazon.com و eBay.com نمی توانند در ایران فعالیتی مانند کشورهای دیگر داشته باشند.

ورود Amazon به هر کشور جدیدی، قلب صاحبان کسب وکارهای محلی آن کشور را پایین می ریزد. مناطق قابل دسترسی این غول تجارت الکترونیکی بسیار وسیع شده است. دوستان من در منطقه خودگردان کردستان عراق کوچکترین چیزهایی که در بازار پیدا نمی شود یا گران به نظر می رسد را از آمازون می خرند که اغلب با احتساب هزینه های ارسال هم ارزانتر از بازار محلی به دستشان می رسد.

 

برهم زدن بازارها (Disruption) :

دیجی‌کالا توانسته است بازارهای سنتی کسب و کارها را بر هم بزند. حالا دیگر هیچ شرکت یا مغازه فروش محصولات الکترونیکی از گزند دیجی‌کالا در امان نیست و آن چیزی که روزی دست کم‌اش می گرفتند به تهدیدی جدی تبدیل شده است. قطعا به دلیل الکترونیکی بودن، عدم وابستگی به زمان و مکان خاص و دلایل بسیار دیگر، هزینه های اداره و نگه داری دیجی‌کالا به نسبت شرکت ها یا مغازه هایی در آن سطحِ از فروش، بسیار پایین‌تر است.

دیجی‌کالا به کل کشور دسترسی دارد حالی که برای یک کسب و کار محلی، این کار امکان پذیر نیست.
نمونه جهانی این نوع برهم زدن بازارهای سنتی، آمازون است. فروشگاه های زنجیره ای بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی در آمریکا این سایت را که در سال ۱۹۹۵ لانچ شد، خیلی جدی نگرفتند اما آمازون در عرض ۲ سال آنقدر پیشرفت کرد که وارد بورس شد.


 

پیام و اثرگذاری انتشار این خبر:

یکی از مهمترین نتایج حاصل از انتشار چنین آمار جالبی این است که توجه بسیاری از جوانان به مزایا و فرصت های بازار فناوری اطلاعات جلب می شود. اما، مهمتر از آن این است که سرمایه ها را به سمت این حوزه هدایت خواهد کرد.

به قول وزیر اقتصاد آقای دکتر طیب نیا درهمایش بهبود فضای کسب و کار ایران، یکی از مشکلات اقتصادی کشور این است که سرمایه ها در خاک و دیوار اسیر شده اند. حال، با شنیدن چنین آماری، سرمایه گذاران بخش مسکن و انبوه سازی، به فکر فرو خواهند رفت.


کسب و کارهای مشابه در چه حال هستند؟

تعداد فروشگاه های اینترنتی در ایران کم نیستند اما برخی از آن ها، توانسته اند اسم و رسم بزرگتری به هم بزنند. از جمله مشهورترین آن ها، غیر از دیجی‌کالا، می توان به چاره، فینال، ورچین، زنبیل، تهران‌کالا و … اشاره کرد.

شاید هیچ کدام از این فروشگاه ها، که هر کدام سیاست های متفاوتی در کارشان در پیش گرفته اند نتوانسته جایگاه دیجی کالا را در ذهن کاربران ایرانی بدست آورند.

در مقایسه ی دیجی کالا با فروشگاه های همه‌چیز فروش مانند چاره و فینال که از نظر تنوع محصولات و پشتیبانی، استانداردهای بالایی را رعایت می کنند، می توان ۳ تا از مزیت های رقابتی مهم دیجی کالا را به شرح زیر نام برد:

  1. تمرکز بر بازار مشخص کالاهای الکترونیکی
  2. ارائه گارانتی اختصاصی خود
  3. رابط کاربری جذابتر و  تلاش مداوم برای بهتر کردن

تمرکز دیجی کالا از ابتدای شروع به کار، بر این بازار Niche به آن کمک کرد تا هزینه های عملیاتی و همچنین دردسرهای تامین، انبار، نگه داری و ارسال کالاهای حساس را نداشته باشد. دیجی کالا توانسته است کاری کند که در مدت زمان کوتاهی، محصولاتی که در جهان فروششان شروع می شود را با قیمتهای رقابتی عرضه کند.

 

آینده دیجی‌کالا:

دیجی کالا که اکنون در مسیر رشد پرشتاب قرار گرفته است می خواهد تا پایان سال ۱۳۹۳ بیش از ۵۰۰ نفر نیروی جدید را در این شرکت استخدام کند. امیدوارم این سرعتِ پرشتاب، روح صمیمی، چابک و منعطف دیجی کالا را تضعیف نکند و بتواند بیش از پیش اعتماد مشتریان را به خود جلب کند. همچنین امیدواریم اخبار موفقیت های دیگر کسب و کارهای اینترنتی را بیشتر بشنویم. موفقیت دیجی‌کالا، و امثال آن، می تواند بر موفقیت و موقعیت فضای کسب و کارهای اینترنتی در کشور تاثیر بسزایی داشته باشد.


۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰