وب سایت انجام میدم با استفاده از ویژگی‌های موجود در دنیای تجارت الکترونیک، بستری را فراهم نموده است که مستقل از موقعیت جغرافیایی و بدون نیاز به هیچ سرمایه‌ی اولیه ای، هر ایرانی بتواند تنها با استفاده از علائق و استعدادهای شخصی و مهارتهای خود به ارائه‌ی خدمات در دنیای مجازی بپردازد و افراد دیگر نیز بتوانند به راحتی و در محیطی امن به این خدمات دسترسی داشته باشند.

 

 


انجام میدم چیه؟!

تا حالا به این فکر کردین که همه‌ی انسان‌ها مجموعه‌ای از مهارت‌ها، توانمندی‌ها و استعدادها دارن که می‌تونن با استفاده از اونا خدماتی رو تعریف کنن و ارائه بدن که حتما افراد دیگه‌ای پیدا می‌شن که بخوان مبلغی رو پرداخت کنن تا از اون خدمات بهره‌مند بشن؟!

انجام میدم، بستری رو فراهم کرده تا همه‌ی افراد در هر نقطه از ایران عزیز، بتونن مهارت‌ها و توانمندی‌های خودشونو شناسایی و تقویت کنن و اونا رو در قالب مجموعه‌ای از خدمات ارائه بدن. در حقیقت انجام میدم ویترینی است برای ارائه‌ی این بسته‌های خدمات.

این جوری هم خیلی‌ها می‌تونن گام‌های اولشون در مسیر کسب درآمد و یا راه‌اندازی کسب‌وکار مستقل خودشونو رو راحت‌تر بردارن یا این که با تقویت مهارت‌ها و رزومه‌ی کاریشون مسیر موفقیت کاری رو راحت‌تر و سریع‌تر طی کنن، و از طرف دیگه هم حالا خیلی‌ها می‌تونن راحت‌تر و سریع‌تر به خدماتی که نیاز دارن، یا به همکارای مستعد جدید، دسترسی داشته باشن. برای آگاهی دقیق‌تر از نحوه‌ی فعالیت‌ در انجام میدم این صفحه را ببینید.

 

 

 

انجام میدم - درباره‌ی ما

 

 

ما کی هستیم؟!

ما چند تا جوون ایرانی هستیم! از همونا که می‌گن قراره آینده‌ی مملکت رو بسازن. بعضیامون دانشجو هستیم و بعضیامون فارغ‌التحصیل. جنسمونم جوره! هم از دانشگاه شریف توی تیممون داریم، هم از دانشگاه تهران، هم از دانشگاه امیرکبیر و هم از دانشگاه الزهرا، ضمن این که افتخار این رو داشتیم که از حمایت‌ها و مشاورت‌های بسیار مفید دوستان و اساتیدمون هم بهره‌مند بشیم. ماها دور هم جمع شدیم و با تلاش و دوستی سعی کردیم از تجربیات فعالیتهای قبلیمون در زمینه‌های فنی، طراحی و کسب‌وکار استفاده کنیم، توصیه‌های حامیانمون رو به کار ببندیم و یه تیم قوی و خلاق رو شکل بدیم. این اولین محصولی نیست که ما به هم‌وطنامون ارائه می‌کنیم، آخریشم نیست. پس با ما همراه بمونید.


داستان شکل گیری انجام میدم چیه؟!

مهرماه 92 بود؛ وقتی که برای اولین بار ایده‌ی ارائه‌ی خدمات آنلاین توی این تیم مطرح شد. اون اول به فکر این بودیم که در حوزه‌ی گردشگری فعالیت کنیم. بعد از این که کلی روی مدل کسب و کارمون کار کردیم، به این نتیجه رسیدیم که شاید الآن مناسب‌ترین سیستمی که ما می‌تونیم با توجه به شرایطمون درست کنیم، یه بستر هستش برای ارائه‌ی خدمات از طرف افراد محلی مقاصد گردشگری به افرادی که می‌خوان به این مقاصد سفر کنن. همون موقع بود که یاد سایتایی افتادیم که در خارج از ایران فعالیت می‌کنن و خدمات مشابهی ارائه می‌دن! گفتیم خوب چرا این خدمات محدود به گردشگری باشه؟ و فعالیت‌هامون رو شروع کردیم برای بررسی بازار و تحلیل و طراحی سیستمی که همه این امکان را داشته باشند که خدماتی که می‌تونن ارائه بدن رو توش معرفی کنن و بقیه هم بتونن از این خدمات استفاده کنن و یه بازی بردبرد شکل بگیره. تو این مدت با مشکلات و فراز و نشیب‌های زیادی هم روبه‌رو شدیم. اما صمیمیت و انسجامی که در تیممون وجود داشت و انگیزه و امیدی که به آینده‌ی این کار داشتیم باعث شد که بالاخره یه جوری از پس همه‌ی مشکلات بربیایم و اجرای آزمایشی انجام میدم رو شروع کنیم.
حالا، بعد از پایان دوره‌ی اجرای آزمایشی، و اعمال بازخوردهایی که از کاربران عزیز اولیه‌ی سایت گرفتیم، انجام میدم آماده‌ی خدمت‌رسانی به همه‌ی هم‌وطنامونه.
کار تموم نشده! تازه شروع شده، هر ماه منتظر خبرای جدید باشید ؛)

 

راستی، ما چهارشنبه‌ی هر هفته یک دورهمی برگزار می‌کنیم به اسم «من میتونم» که در اون خانواده‌ی بزرگ «انجام میدم» دور هم جمع می‌شن. هدف از شرکت در این دورهمی‌ها اینه که دوستان با هم راجع به خلاقیت، نوآوری و موفقیت صحبت کنن و داستان‌های موفقیت و شکست خودشون را با همدیگه در میون بذارن. لزومی نداره عضو تیم اجرایی «انجام میدم» باشید تا بتونید در «من میتونم» شرکت کنید. اگر عضو سایت باشید یا حتی اگر صرفا مشتاق خلاقیت و نوآوری و جویای موفقیت باشید، جای شما در این دورهمی‌ها خالیست :)

 

همین حالا در انجام میدم عضو شوید: